مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-17سياسي

شهمیرزاد؛ روی ریل توسعه| وقتی زیرساخت های شهری گردشگران را ماندگار می سازد


شهردار شهمیرزاد با بیان اینکه شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد روی ریل توسعه قرار گرفته است، گفت: تقویت زیرساخت های شهری، گردشگران را در این شهر ماندگار می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، شعیب رضایی، شهردار شهمیرزاد صبح امروز در نشستی با خبرنگاران که با هدف تجلیل از خدمات آنها در پوشش خبرهای حوزه شهری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیپلمات های ایرانی که در افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار کرد: از مردم و اعضای شورای شهر شهمیرزاد قدردانی می کنیم و از اصحاب رسانه نیز سپاسگزاریم که با دلسوزی، مسائل را پیگیری می کنند و در کنار ما هستند.

شهردار شهمیرزاد با بیان اینکه اتفاقات خوبی در دوره ششم مدیریت شهری و شورای شهر شهمیرزاد در حال رخ دادن است، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار را بر این گذاشته اند تا در ادامه فعالیت های زیرساختی در شهر، پروژه های مهم را ادامه دهند؛ چراکه تأمین و ایجاد زیرساخت ها به جذب گردشگر و مسافر کمک می کند و ما این طرح ها را پیگیری می کنیم تا به نتیجه برسد.

رضایی بیان کرد: تأمین زیرساخت ها هم اراده جدی، هم همفکری درست و هم مشاوره صحیح را در کنار مشارکت مردم می طلبد و همراهی مردم در راستای پیشبرد و توسعه شهر شهمیرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهمیرزاد؛ روی ریل توسعه| وقتی زیرساخت های شهری گردشگران را ماندگار می سازد

شهمیرزاد؛ روی ریل توسعه| وقتی زیرساخت های شهری گردشگران را ماندگار می سازد